Τροχαία
Σήμανση στο Μεσολόγγι
Αν και το θέμα σήμανσης των δρόμων έχει τελείως απαξιωθεί, θα πρέπει τουλάχιστο να διορθώνονται τα εγκληματικά λάθη, που ενδεχομένως να προκαλέσουν σοβαρά τροχαία!!.
Έστω κι αν δεχτούμε ότι πρόκειται για απλά λαθάκια, και η πολιτεία πιστεύει ότι δεν είναι και τόσο απαραίτητο η λεπτομερής σήμανση, τότε, δεν πρέπει να βάζει τον κόσμο να κάνει θεωρητικά μαθήματα, και να δίνει και να ξανά δίνει θεωρητικές εξετάσεις!!
Αν και το βιβλίο που κυκλοφόρησα πριν 16 χρόνια επίσημα, με ISBN, είναι περισσότερο καταγγελτικό και προς την σήμανση, αφού μαζί με τα σήματα του πάρκιν μόνο, έχω γράψει 27 σελίδες, σε σύνολο 176!! Παρά ταύτα, τα λάθη και το χάος της σήμανσης παραμένει!!
Για την λάθος σήμανση κοντά στο Μεσολόγγι, θέλω ν’ απευθυνθώ πρώτα στους εκπαιδευτές Αγρινίου και Μεσολογγίου, αφού είμαι πιο κοντά σ’ αυτούς, και η λάθος σήμανση μειώνει κατακόρυφα την ποιότητα της εκπαίδευσης των νέων οδηγών/οδηγών!!
Επίσης απευθύνομαι και προς τους εξεταστές της περιοχής, επειδή είναι υπεύθυνοι για τους οδηγούς που εγκρίνει να κυκλοφορούν στους δρόμους.
Κυρίως θέλω ν’ απευθυνθώ και να παρακαλέσω την τροχαία Μεσολογγίου, να καταγγείλει αρμοδίως τα δύο πιο κάτω λάθη, επειδή ανήκουν στην δική της περιοχή, κι όπως γνωρίζουμε, μετά το «Ικανός» των εξεταστών, την ευθύνη αναλαμβάνουν οι τροχονόμοι!!
Η διαδρομή που έκανα επί 15 μέρες Αύγουστο-Σεπτέμβριο, ήταν από το Αγρίνιο προς Τουρλίδα Μεσολογγίου, και επιστροφή.
Μάλιστα προχθές, (29/9/20) την έκανα και πάλι, φυσικά δεν άλλαξε τίποτα.
Πρόκειται για το χιλιόμετρο 40ου και 200μ. περίπου, από Αντίριο προς Αγρίνιο, καθώς και για την αερογέφυρα μεταξύ του 36ου και 37ου αν δεν κάνω λάθος στην χιλιομετρική απόσταση.
Στην πρώτη περίπτωση πάω Αγρίνιο-Μεσολόγγι, και στην δεύτερη που θ’ αναφερθώ, πάω κι έρχομαι πάνω στην γέφυρα!!
Περνώντας λοιπόν το Κεφαλόβρυσο, το κυκλικό, περνάω κάτω από την αερογέφυρα, και κινούμαι στον παράλληλο δρόμο του αυτοκινητοδρόμου, προς Αντίριο.
Σε λίγο συναντάω εκτός των άλλων σημάτων και την (Ρ-32) με 80χιλ/ω. <Η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στον αναγραφόμενο αριθμό των… (π.χ. 50) χιμ/ώρα.>
Αυτή την πινακίδα την συναντάω για οκτώ (8) συνεχόμενες φορές, σίγουρα έως το 41ο χιλιόμετρο του Αντιρίου – Αγρινίου!!
Αμέσως μετά, στα 500μ. περίπου, συναντάω την (Ρ-37) με το 80 διαγραμμένο, που σημαίνει <Τέλος ορίου ταχύτητας, που έχει επιβληθεί με απαγορευτική πινακίδα (π.χ. 40) χλμ./ώ.> κι αμέσως μετά αρχίζουν οι στροφές χωρίς να υπάρχει καμία απαγορευτική πινακίδα, που σημαίνει ότι ο δρόμος είναι ταχείας κυκλοφορίας και επιτρέπεται 110χλμ./ω., κι αν ακόμη κάποιος θέλει για διάφορους λόγους να μας πει ότι πρόκειται για δρόμο εκτός κατοικημένης περιοχής, οπότε και πάλι θα επιτρέπεται 90χιλ/ω!!. Δηλαδή:
Ο αφηρημένος οδηγός, κατά τα άλλα τυπικός, όταν ακολουθεί τις υποδείξεις της σήμανσης, θα περιορίζεται στα 80χιλ./ω, αφού όμως διαγράφονται, θ’ αυξήσει την ταχύτητά του, σύμφωνα με την κατηγορία του δρόμου!! Οπότε, ΠΡΙΝ από τις στροφές, θα φτάσει τα 110χιλ./ω.!! Κι αν σωθεί, τα λέμε!!
Ας έρθουμε στην γέφυρα, κατά την άνοδο και κάθοδο από Αγρίνιο προς Μεσολόγγι, ανεβαίνοντας έχει 8 φορές την (Π-75) μάλιστα διπλή, έτσι που να φαίνεται κι από τις δύο κατευθύνσεις, ενώ για την κάθοδο προς Μεσολόγγι, την έχει 4 φορές και μονή. Κι ας λάβουμε υπόψη μας, ότι, η συγκεκριμένη πινακίδα μας λέει για κεντρική αρτηρία!! Που βρίσκεται η κεντρική αρτηρία πηγαίνοντας για Μεσολόγγι; Δεν ξέρω!!
Όμως, το θέμα μου δεν είναι τόσο σοβαρό η (Π-75), αλλά πάλι η (Ρ-32) με 40χιλ/ω.!!.
Πάντως, το δοκίμασα αν θα μπορούσα να πλησιάσω την ανώτερη επιτρεπόμενη ταχύτητα των 40χιλ./ω, παραμένοντας στην θέση μου ως προς το πλάτος, αλλά δεν τα κατάφερα!!
Ίσως η γέφυρα, είναι φτιαγμένη μόνο για ραλίστες!!
Μου θύμισε μία ερώτηση που χρόνια έκανα προς τους υποψήφιους οδηγούς:
Στην φόρμουλα ένα, πριν μία κυκλική στροφή που ήταν σαν πλατεία (αργότερα έμαθα ότι επρόκειτο για το Μονακό), όλα τα αυτοκίνητα πριν μπουν στην πλατεία έτρεχαν πάνω από 300χιλ./ω. αυτή την καμπύλη με πόσα περίπου νομίζεται ότι την έπαιρναν;
Ίσως να ρώτησα περισσότερους από 500 υποψήφιους, μόνο ένας απάντησε πλησιάζοντας την πραγματικότητα, λέγοντας τα πιο λίγα, που ήταν γι’ αυτόν τα 80χιλ./ω.. Ένας πολύ μεγάλος αριθμός υποψηφίων οδηγών, μου μιλούσε για 250χιλ./ω. Διό τρις μάλιστα μου είπαν για 280χιλ./ω. ενώ η πραγματικότητα είναι, ότι έπεφταν στα 40χιλ./ω.!! έχω κι άλλα παρόμοια παραδείγματα για την ταχύτητα στον Ελλαδικό χώρο, και για πολλά άλλα, ώστε να μπορούμε να διαπιστώσουμε την αντίληψη του κάθε υποψήφιου οδηγού, και αρκετών πεπειραμένων οδηγών!!
Κλείνοντας: Τις δύο πιο πάνω περιπτώσεις, δεν τις θεωρώ μόνο επικίνδυνες, αλλά, και το γεγονός ότι απαξιώνουν τελείως την σήμανση!!
Ας κάνει ο καθένας, ως άτομο, ως αρχή, ως σωματείο κι οτιδήποτε άλλο, ότι θέλει, εγώ έκανα την προσπάθειά μου, την οποία θα συνεχίσω ώσπου να διορθωθούν τα συγκεκριμένα λάθη, κι ότι άλλο μπορέσω!!
Σας ευχαριστώ όλους για την προσπάθεια των συγκεκριμένων περιπτώσεων, κι όλης της κατάστασης γενικότερα!!
Το πιο πάνω, λίγο πριν το έστειλα στη περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας.
Ενημερώστε όσους ο καθένας νομίζει!!
(0) Σχόλια
Σχολιάστε αυτή την πρόταση